Єфімова Олена Василівна

Єфімова Олена Василівна
Єфімова Олена Василівна

середу, 7 лютого 2018 р.

Виховна година
Кожна людина - неповторна ( груповий практикум )
Мета : формувати у школярів переконання , що кожна людина - неповторна особистість , сприяти адаптації дітей ,поліпшувати психологічний клімат в класі й навчати дітей поважати  один одного , виховувати самоповагу , впевненість , тактовність , доброту.

Хід заняття
Розповідь учителя
- Діти, кожна людина має свій характер, звички, здібності.
 - А які здібності є у вас ? ( відповіді дітей ).
Кожна людина неповторна, індивідуальна.  На світі немає абсолютно схожих людей. Кожна людина особлива, має цінність.Одна  людина вміє гарно малювати чи співати, інша може легко вивчати іноземну мову, грати на якомусь музичному інструменті або ще щось. Ніколи не було й не буде такої людини, як ти.
Ти знаєш, що ти - людина ?
Ти знаєш про це чи ні ?
Усмішка твоя - єдина,
очі твої - одні.
Сьогодні ми виконаємо вправи, щоб дізнатися щось нове про себе, з'ясувати особливості свого характеру та ще раз переконатися у тому, що кожна людина - неповторна.
1. Об'єднання дітей у групи.
2. Вправа " Світлина"
До дошки виходять по одному представникові групи. Діти мають завмерти біля дошки, наче вони на одному фото. Завдання для учнів : визначити, що спільного у дітей на фото, чим вони різняться.
3. Вправа " Подібність".
До дошки виходить один учень з першої групи. Решта груп мають виділити по одному представникові, який, на їхню думку, має максимальну схожість із учнем біля дошки. Свій вибір пояснити. ( Наприклад, має такий самий зріст, колір очей, так само полюбляє малювати ).
4. Вправа " Дизайнер".
Кожен учень отримує квадрат білого паперу.
- Складіть його навпіл, ще раз навпіл, відірвіть один шматочок у будь - якому місці та будь - якого розміру. Розгорніть і подивіться, що утворилося. ( Чи однакові фігури ? Чому ? ).
- Ви виконували завдання по - своєму, що є проявом вашої неповторності.
5. Вправа " Гарний - поганий".
Завдання : створити антонімічні пари з поданих слів
Добрий - злий;
сміливий - боягуз;
щедрий - жадібний;
турботливий - байдужий;
ввічливий - грубий;
довірливий - підозрілий.
6. Вправа " Кошик яблук".
-Унікальними є не тільки люди, а все на Землі. Перевіримо це на практиці. Перед вами  - кошик з яблуками. Витягніть з нього по одному яблуку та уважно розгляньте його. Тепер я перемішую наші яблука. Ви маєте знову відшукати своє яблуко та описати його.
7. Вправа " Нагородження".
- Видатний педагог Януш Корчак сказав :" Я помітив, що тільки дурні люди хочуть, щоб усі були однакові. Хто розумний,той радий, що на світі є день і ніч, літо і зима, молоді та старі, дівчата і хлопці. А хто не любить думати, того розмаїття, яке змушує працювати думку, дратує."
Кожна група має медальки за кількістю учнів у групі.Завдання :зробити напис відповідно до того, кому з групи цю медаль вручатимуть. Написи не мають повторюватися.( Наприклад, найсильніший, наймудріший, лідер, найактивніший ).
Підсумок заняття
- Діти, у чому унікальність кожної людини ?
На кого ти хотів би бути схожим ?
- Поясни, чому ?
- Чим ти схожий на своїх батьків, чим відрізняєшся ?
-Молодці.

Немає коментарів:

Дописати коментар